E-poe soolapyss.ee omanik on IT JUHT OÜ (registrikood 12814883), asukoht Ojaääre talu, Ojaääre tee 3, Kuldre küla, Antsla vald, Võrumaa.
- Müügitingimused
1.1 Müügitingimused kehtivad IT JUHT OÜ (edaspidi Müüja) veebipoest soolapyss.ee kaupade ostmisel.
1.2 Käesolevatele müügitingimustele lisaks reguleerivad veebipoest kauba ostmisel tekkivaid õigussuhteid tarbijakaitseseadus, Eesti Vabariigi võlaõigusseadus ning teised vastavad õigusaktid.
1.3 Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivsed ning võivad vähesel määral erineda tegelikkusest.
1.4 Müüja jätab omale õiguse veebipoe vahendusel tehtud müügitingimustest taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata, juhul kui: kaup on laost otsa saanud või kauba hinda ja omadusi on kuvatud e-poe süsteemivea tõttu valesti. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, siis teavitab müüja sellest klienti ning tagastab kliendi tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul.
1.5 Müüjal on õigus teha müügitingimustes ette teavitamata muudatusi.
1.6 Veebipoes olevate toodete tutvustusel võib esineda tahtmatuid vigu.
1.7 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toote juurde ning on kuvatud eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest.
1.8 Müüja ei vastuta toodete valel eesmärgil kasutamisel tekkinud probleemide või tervisekahjustuste eest.
- Tellimuse vormistamine
2.1 Valige sobiv toode ning lisage see ostukorvi.
2.2 Tellimuse vormistamiseks liikuge ostukorvi ning valige sobiv tarneviis (pakiautomaat) ning soovitud asukoht.
2.3 Pärast transpordiviisi valimist täitke nõutud andmeväljad.
2.4 Peale andmete sisetamist valige sobiv makseviis ning vajutage „Esita tellimus”.
2.5 Peale tehingu jõustumist saadame tellimuskinnituse Kliendi e-maile, mille ta esitas tellimust tehes.
2.6 Kui tellitud kaup on laost otsa saanud või seda ei ole võimalik tarnida muul põhjusel, siis teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse kogu tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul tellimuse saamisest.
- Kauba tarne
3.1 Pärast müügilepingu jõustumist on Kliendil võimalik tellitud kaup kätte saada järgnevatel tellimuses valitud tarneviisidel:
3.1.1 Pakiautomaati tellitud kaubad postitame peale tellimuse kinnitust 5-25 tööpäeva jooksul.
3.2 Müüja jätab omale õiguse erandjuhtudel kaup Kliendini tarnida kuni 40 kalendripäeva jooksul.
3.3 Kui kauba kättesaamisel ilmneb, et tellitud kaup on defektne või saanud vigastada transpordi käigus, tuleb sellest koheselt Müüjat teavitada ning saata vigastatud kaubast foto(d) aadressile info@soolapyss.ee
3.4 Müüja ei võta vastutust kauba kohaletoimetamise viibimise eest, juhul, kui kohaletoimetamise viibimine on toimunud asjaolul, mida müüja ei saanud mõjutada või ette näha.
3.5 Tellitud kauba saatmiskulud kannab Klient. Saatmiskulu tasu kuvatakse Kliendile tellimust vormistades.
3.6 Klient vastutab müüjale tarneks vajaliku info ning kontaktandmete õigsuse eest. Kui Klient on andnud ekslikult valed tarneks vajalikud kontaktandmed ning pakk tagastatakse, siis paki uuesti saatmisel rakendub tavapärane kehtiv transporditasu.
- Taganemisõigus
4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14-päeva jooksul. Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele.
4.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kirjalik avaldus ning saata see aadressile info@soolapyss.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
4.3 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutatud muul viisil, kui olnuks vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud toote testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui olnuks vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimises veendumiseks või on tootel kasutus ning kulumise märke, siis on müüjal õigus vähendada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.4 Müüja ei hüvita tagastatava toote saatmiskulu, välja arvatud juhul, kui tagastuse põhjus oli tingitud asjaolust, et tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tellimusele nt. toode oli vale või defektiga.
4.5 Klient peab kauba tagastama avalduse esitamise hetkest 14 päeva jooksul või esitama kirjaliku tõendi, et on eelpool nimetatud aja jooksul kauba üle andnud transpordifirmale.
4.6 E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse kättesaamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel kauba eest saadud tasud.
4.7 E-pood võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kui on tagastatava eseme tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on eseme tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.8 Müüja jätab endale õiguse taganeda müügitehingust ning nõuda kliendilt kauba tagastamist, kui tellitud kauba hind E-poes on eksimuse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
- Pretensioonide esitamise kord
5.1 Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel.
5.2 E-pood vaatab kõik esitatud kaebused läbi ning vastab kliendile esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
- Isikuandmete töötlemine
6.1 E-pood kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid üksnes tellimuse töötlemiseks ning tellitud kauba saatmiseks Kliendini. Veebipood edastab Kliendi poolt antud vajaminevaid isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele üksnes selleks, mis on vajalikud kauba kohaletoimetamiseks Kliendini.
6.2 Müüja jätab endale õiguse kasutada Kliendi poolt antud kontaktandmeid olulise info edastamiseks.
- Vaidluste lahendamine
7.1 Kõik ostja poolt esitatud kaebused tuleb esitada e-kirja info@soolapyss.ee teel või helistades telefonil +372 510 3709 . Kui Müüja ning Klient ei suuda lahendada vaidlust omavahelisel kokkuleppel, siis on Kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.